fredag 25 augusti 2017

jag visste inte hur jag skulle reagera

I fall jag såg eller mötte en viss människa? Det hände idag, jag kände ingenting. Snarare en känsla av "skäms du inte din skithög?!" Men inget mer. Hoppas att han blir lycklig och att han funnit kärleken.  Men kanske låter jag bitter men det är jag faktiskt inte.

Jag tänker att jag kan inte önska honom olycka. Man får alltid tillbaka det man ger, så också den människan. Likaså jag. Därför vill jag inte ha några onda tankar eller känslor. Men visst kan man få känna sig sviken och kanske lite utnyttjad också. Och det gjorde jag, ett tag. Men nu känns det helt ok.

Kan tacka den erfarenheten då jag fått lite självinsikt. Jag får inse att jag är sårbar. Har hjärtat utanpå. 

Livet går vidare och så också jag. Ingen ide att se bakåt. Då blir man lätt en _bitterfitta_ som ingen står ut med.

Skratta, njut och lev och sedan skratta lite till 😍😜😁


Puss & Kram 😍
//E
If you like the way you look that much, You Should go and FUCK yourself  😜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar