söndag 27 augusti 2017

Med risk för att verka "stor på mig"

Men jag måste nog ha den vackraste flickan på denna jord!

Att man har skapat något så fruktansvärt vackert 💓


Så naturligt vacker, inget smink utan bara hon 💓

Visst får man vara stolt över sina barn? Jo för faen! klart man får.

Och så mammen! ego med min lilla skyddsängel om halsen som jag tycker om så mycket.
Nu är det snart dax att krypa i säng.

I helgen har jag verkligen mått pyton, dynga på brö 😧 Huvudvärk utan dess like och jag hoppas verkligen att det är glasögonen som felar 😩 För jag är så j-a trött på denna skithuvudvärk.
Fick besök av min E den här helgen 💓 jag får rå om henne en hel vecka och det känns så roligt att få ha henne här hos mig.

På onsdag ska vi äta chili con carne och då  lär vi behöva laga en j-a massa mat😊😄 För vi blir många som äter. Jag, E och Es make U, hennes bägge barn+ ev några till. LillaM, A, K förhoppningsvis R+ sambo och kompis. Och min före detta make. Så vi blir några stycken 😜 Vi blir 14 pers 
Men det är precis som det ska vara 😊

Fasen får inte glömma all tzatsiki vi måste göra, jisses, en himla  massa gurkor blir det😝 och en liter creme fraiche.

Nä nu är det färdigbloggat för den här kvällen!

Puss & Kram

//E


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar