fredag 29 september 2017

FITT-Förkylning

Det är det enda ord jag kan komma på just nu. Har nu varit förkyld sedan förra fredan, trodde i mitt enfald att jag skulle vara frisk nu och kunna jobba. Men NÄHÄDA! inte alls. Känner mig som en urvriden trasa😪😣 Bara att gilla läget. Tänker sova så mycket jag kan den här helgen så att jag kan bli frisk någon gång.

Annars går livet framåt och jag finns och är. Har min äldre dotter boendes här hos mig en period och det är riktigt mysigt. Men så har hennes tre katter även dom flyttat in 😝 Man kan väl säga att det blir lite många katter här just nu😳

 Aria💓
Luna💓
Gillykatten har jag inte lyckats få någon fin bild på än men hon är superfin hon med 😍 Ja och så plus alla mina egna katter. Ja vi får inte glömma att jag har två undulater också 😊

Ja nu ska jag väl kasta mig i säng och kurera igen😓

P&K

//E


Tycker om den här bilden💓

A med cykeln 😊



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar